Pikkujoulun viettoa

Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!
<< Start < Previous
Next > End >>
  • Tiinap 9 messages11/22/2009 11:59 AM

    Hei
    Vietimme pikkujoulua ruokailun merkeissä ja kävimme syömässä Oulussa Toscana-nimisessä ravintolassa. Menu-vaihtoehdoista valitsimme mieluisimman ja lupasivat valmistaa kaiken myös gluteenittomana. Totta se olikin. Pastat oli vaihdettu gluteenitomiksi ja alkupalana sain gluteenittoman bruchetta-leivän. Tiramisua ei ollut gluteenittomana se korvattiin reilulla jäätelöannoksella. Oli tosi kiva syödä samaa kuin muutkin

  • Kalmia 48 messages12/04/2009 5:49 PM

    Miulla kävi sama homma pikkujouluissa Hämeenlinnan Pancho Villassa, siellä tehtiin tavisannoksesta gluteeniton, vaikka listassa ei G-merkintää ollutkaan! Tuli todella hyvä mieli
    Pancho Villassa saa muutenkin aika mukavasti gluteenitonta.

    Toisin sitten kävi toisissa pikkujouluissa, joissa oli seisova pöytä about 200-300 hengelle. Tämä S-ryhmän hotellissa. Minulle oltiin tilattu erikseen gluteeniton ruoka, mutta paikan päällä kukaan ei tiennyt mitä olisin voinut syödä. Mitään ruokia ei oltu merkattu millään merkeillä. Miusta tuo on ihan käsittämätöntä! Ihan varmasti en ollut siinä joukossa ainoa "ruokavammainen".

  • Ad

  • higga 209 messages12/04/2009 9:01 PM

    Tää on OT, mutta mä oon saanut niiin huonoa palvelua Pancho Villassa, et ei mennä enää ikinä! Ranskalaisetkaan ei ollu gluteenittomia!

  • Kalmia 48 messages12/04/2009 10:02 PM

    Oh, en tiedä sittenkään tosta panchosta.. oireet seuras perässä. En tietenkään voi olla varma, että onko tää vaan oire tulisesta ruoasta/ jostain pilaantuneesta, mut olo on "kiva".

  • Tallulah 476 messages12/05/2009 1:08 PM

    Meillä oli pikkujouluissa eilen perinteinen joulupöytä. Kaikki oli gluteenitonta (paitsi leivät). Pancho Villassa olen muuten syönyt monesti ja aina saanut hyvää ruokaa ja palvelua. Aspoja on monenlaisia, en koskaan yhden kerran perusteella hylkää koko paikkaa.

  • Jontsa 67 messages12/12/2009 12:43 AM

    Meillä oli pienimuotoiset pikkujoulukahvit ihan omalla työporukalla. Minulle oli hommattu gluteenittomia kanelipullia, Vuohelan piparkakkuja, Vuohelan kinkku-juustotorttua ja riisisuklaata Oli niin hyvä mieli ettei tosikaan

  • Viveka 127 messages12/21/2009 10:31 PM

    Pikkujouluissa varmistin tarjoilijan kanssa yhdessä kokilta, että mitä saan syödä. Lanttulaatikko olisi pitänyt ottaa keittiöstä, mutta muuten saisin syödä linjastosta samaa kuin muutkin.

    Mutta kuinkas sitten kävikään. Istuimme syömässä pöydässä, kun eteeni tuotiin porkkana- ja lanttulaatikot erillisellä lautasella toisen tarjoilijan toimesta! Tiedustelin, että miksi porkkanalaatikkokin tuodaan erikseen? Ja vastaus: Linjastossa oleva porkkanalaatikko ei ollutkaan gluteenitonta.

    Tässä vaiheessa minulla ei enää ollut muruaakaan porkkanalaatikkoa jäljellä lautasellani, olin jo syönyt kaiken! Pyysin vielä tarjoilijaa varmistamaan uudelleen kokilta, että onko tosiaan näin, että siinä ottamassani porkkanalaatikossa oli gluteenia. Ja nyt kokki sanoikin, että on siinä!

    Että pisti vihaksi!

    ~ Gluten-free personality since 2004 ~

  • Ad

  • KattiMatikka 271 messages12/21/2009 11:07 PM

    Viveka: Voi ei... To-del-la raivostuttavaa ja inhottavaa

<< Start < Previous
Next > End >>
Piditkö sisällöstä? Jaa se myös ystävillesi!

Join the discussion

The most read discussions in category

Notice that anyone can add any kind of content into service. Also all advertised products are not gluten-free. Administrator is not responsible and you take full responsibility what you eat. If you notice vandalism or contents that include gluten, please notify the admistrator.

©2024 Glu.fi
Service infoNewsTerms of serviceTell friendHelp and rulesSuomeksiFeedbackSähkönsäästö ‐ Made ❤ Helsinki ‐ 0,008s